donderdag 26 april 2012

Te korte broek...

De broek die ik vandaag aan heb, is te kort. De achterkant zit eigenlijk ook niet lekker. Kortom, ik zie er helemaal niet uit vandaag.

Zodra mijn zussen wisten dat ik zwanger was, kreeg ik 3 grote tassen vol met zwangerschapskleding. Ik vond het fantastisch. Op een avond ben ik door alles heen gegaan en had de kleding gesorteerd. Zodra mijn buik begon te groeien, ging ik een aantal veelbelovende items alvast wassen. Ik merk nu dat bijna alles onbruikbaar is.

Categorie 1, mijn zussen hebben van andere dames kleding gekregen; fel-gekleurde vestjes en spijkerbroeken size zero. Deze categorie viel snel af.
Categorie 2, dit zijn items die ooit mooi waren, maar die nu zo vaak gewassen zijn dat ik ze niet meer fatsoenlijk naar het werk aan kan trekken. Ik had een keer een hele leuke zwarte werk-jurk aan getrokken. De hele dag voelde ik me 'frumpie'. Dus weer terug in de tas.
Categrie 3, die heb ik vandaag aan. Mooie werkbroek en nog in goede staat. Helaas reiken de pijpen boven mijn enkels. Ik vond het vanochtend nog wel kunnen, nu heb ik al besloten dat ook deze broek terug gaat in de tas.

Voorlopig ga ik het dus maar op mijn eigen kleding houden. Moet ik wel wat meer kopen dan verwacht. He vervelend...moet ik gaan shoppen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten