vrijdag 29 juni 2012

Volle kast, niets om aan te trekken...

Mijn buik is behoorlijk gegroeit. Dat is goed nieuws, behalve voor mijn garderobe. Kon ik voorheen nog best veel van mijn shirtjes aan, nu blijven ze halverwege mijn buik steken. Gevolg; s ochtends een half uur voor de kast om te beslissen wat ik toch aan zal trekken. Hopeloos kijk ik naar mijn volle lades waarvan de inhoud te klein is, raar valt, niet meer dicht kan of veel te casual is voor mijn werk.

Om er wat aan te doen ben ik toch maar gaan shoppen in een zwangerschapswinkel. Ik wilde eigenlijk niet gaan, want ik ben nog maar 3 weken op kantoor. Ik heb flink ingeslagen, maar dat hielp deze week niet. In de meeste aanschaffen zie ik er uit als een moeke. Enorme buik, niet flaterend en eigenlijk niet mijn stijl. Die zwangerschapskleding is ook zooo tuttig. Een stijlvolle jurk, topje of bloes is niet te krijgen. Rekken vol met kleuren explosies alsof we allemaal 12 zijn, werkeloos en hippie. Zucht.

Dus doe ik het toch maar met wat ik al had en ga mijn aanwinsten weer terug brengen :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten