donderdag 10 mei 2012

Liniaal in mijn buik.

Bij een etentje met vriendinnen vroeg er eentje aan mij hoe groot de baby nu is. Ze gaf daarbij een indicatie met haar handen aan. Ongeveer een 15cm. Ik spiekte op mijn App en daar stond 30cm. Ah, zei mijn vriendin, zo groot als een schoolliniaal dus. Ik visualiseerde gelijk een liniaal in mijn buik :)

30cm is best groot als je erover nadenkt. Sommige knikken kan ik inderdaad best lastig maken nu (tomtom ophangen in de auto of teennagels vijlen), maar over het algemeen merk ik niet dat er een extra 30cm in mijn lijf zit. Hoewel ik natuurlijk wel een uitstekende buik heb.

In het programma I didn't know I was pregnant, verstouwen vrouwen zelfs voldragen baby's (55cm) zonder zichtbare buik. Dat zijn bijna 2 schoollinialen. Toch wonderlijk waar de baby zich dan verschuilt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten