vrijdag 18 mei 2012

Zwanger in NY.

Zelfs na een goede nacht, kloppen mijn voeten nog. New York is een loop-stad. Het is hier geweldig, alleen wil ik nog zoveel meer. Ik ga op tijd naar bed en pak een middagdutje. Ik trek het aardig, we zijn op pad van 9 tot 4 en dan s avonds ook nog een paar uurtjes. Alleen er is zoveel te zien / beleven en ik wil er allemaal bij zijn.

Consideratie voor zwangeren hebben NY-ers bijna niet. Ze staan niet voor je op in de metro, botsen net zo hard tegen jou op, op straat en sturen je rustig naar de langste wachtrij. Dat valt een beetje tegen.

Ik vind het fijn dat ik nog zo kan meedraaien, veel vrouwen van 6,5 maand zouden het niet kunnen. Toch ben ik een beetje gefrustreerd dat het zoveel minder is dan normaal. Hoort erbij, denk ik dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten