woensdag 9 mei 2012

Wacht maar, het wordt nog zwaar

Regelmatig vragen mensen aan mij hoe ik me voel. Een heerlijke vraag. Als niet-zwangere is er een stuk minder belangstelling hoe het met je gaat.
Ik voel me heerlijk, echt kiplekker. Mijn buik is duidelijk te zien, heb geen noemenswaardige kwaaltjes en heb meer zin in socializen dan ooit.

Na mijn antwoord komen de waarschuwingen van de experts. Wacht maar, het wordt nog zwaar. Dadelijk kom je moeilijk je bed uit, ben je de hele dag verschrikkelijk moe, zit je buik in de weg, enz, enz.

Het vooruitzicht is dus niet al te rooskleurig. Voorlopig geniet ik van alle dingen die ik nog kan en zin in heb. Zo gaan we volgende week naar New York. Daar heb ik enorm veel zin in.

Over een paar weken begint mijn 3de trimester, dan zal ik laten weten of de experts gelijk hebben gekregen :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten