maandag 30 juli 2012

9 maanden

Whoehoe...ik ben nu 36 weken zwanger, wat zich vertaald naar 9 maanden. Voor mannen is deze informatie zeer verwarrend. Tenslotte word er altijd gezegd dat een zwangerschap 9 maanden duurt. Bij mensen dan. Hoezo heb je dan nog een maand over?
.
Enfin, ik heb nog 4 weken te gaan tot mijn uitgerekende datum. Ik ben al 2 weken met verlof en ik vind het heerlijk. Ik ben zaken aan het regelen, kopen en opruimen. Tussendoor heb ik gezellige afspraakjes en middagdutjes. Vooral dat laatste heb ik wel echt nodig. Dat zwanger zijn vraagt de nodige energie. Toen ik vorige week in Antwerpen had gewinkeld, heb ik de dag daarna aan 1 stuk door geslapen. Ik ben mijn bed nog even uitgekomen voor de wekelijkse yoga. Ook die nacht heb ik als een blok geslapen.

Ik kan het uiteraard niet plannen, maar ik zou het zeer relaxed vinden als ze nog even in mijn buik blijft zitten. Begin september mag het van mij gebeuren. Ik denk dat ik dan alle zaakjes wel op orde heb en genoeg uitgerust ben om aan de 'drukke' periode te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten