zondag 5 augustus 2012

Voldragen

Ja, ja vandaag ben ik precies 37 weken zwanger. Officieel is mijn meisje nu voldragen. De bevallingen kan zich ieder moment aankondingen ;). Toch denk en hoop ik dat het nog 3 a 4 weken duurt voor ze echt daadwerkelijk komt.

Of het nu het vrij zijn/thuis zitten is of de zwangerschap, ik slaap heeeel veel. Na een simpel tripje naar de stad, heb ik een middagdutje nodig. Als ik terugkom van de supermarkt, gaan de beentjes even een uurtje omhoog. Zo vliegen de dagen wel voorbij. Iedere dag kan ik 1 a 2 activeiten plannen en de rest 'rust' ik. Vreemde gewaarwording. Ik geniet er wel van. Vandaar dat ik het prima vind als deze staat nog een paar weken duurt. Ik vind het heerlijk om de tijd te hebben, alle ruimte om zaken te regelen/halen, boekjes te lezen, spelletjes op mijn iPhone te spelen en yoga te doen. Deze situatie is uniek en komt nooit meer terug (zelfs bij een tweede zwangerschap loopt er al een kind rond). Hier wil ik zo lang mogelijk van profiteren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten