dinsdag 7 augustus 2012

Skippybal

De weken vliegen voorbij en ik zie er ondertussen uit alsof ik een skippybal heb ingeslikt. De weegschaal geeft 15 extra kilo's aan. Gelukkig zit het meeste in mijn buik en de rest is ongeveer gelijk verdeeld over mijn lichaam. Vorige week heb ik het fotoboek van New York afgerond. Op 1 foto toon ik trots mijn buik. Daar moet ik nu wel om lachen, want dat is echt niks vergeleken met mijn huidige! en ik was er toen nog wel zo blij mee en ik vond dat ik heeeel duidelijk zwanger was.

Ik ben blij dat ik de fotoshoot aan het begin van mijn verlof heb gedaan. Toen was de buik nog 'leuk'. Nu waggel ik door het huis en rek al mijn truitjes uit. De foto's zijn heel mooi geworden. Ik moet nu alleen nog bedenken wat ik met de foto's ga doen. Het zijn geen foto's die ik zomaar in mijn kamer ophang. De babykamer is een optie, alleen weet ik nog niet hoe.

Volgens mij App, is de baby nu ongeveer wel uitgegroeid. Ze komt nog maar 30gram per dag aan. Dat is nog best redelijk wat; komt neer op 200gram per week. Gelukkig heb ik nog wat grote truien in mijn kast liggen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten