donderdag 16 augustus 2012

ZZZZzzzzzzz

Wat slaap ik veel deze week! Precies vanaf zondag (38 weken) is mijn energieniveau weer een puntje gedaald. Afgelopen maandag volgde ik mijn ritme (wakker worden, yoghurt, yoga, wat rommelen, activiteit, slapen, activiteit, avondeten). Maar bij mijn eerste activiteit (naar de stad) werd ik in de hema duizelig en was het me duidelijk dat ik naar huis moest. Uiteindelijk bleek ik last te hebben van mijn lage bloeddruk. Zal wel te maken hebben met het warme weer van deze week. Dus gelijk dropjes gekocht om me op te krikken en dat helpt. Het is tegenstrijdig, omdat er zoveel gelet word op hoge bloeddruk. Dat is natuurlijk ook veel gevaarlijker, maar ik kan echt flauwvallen als ik lage bloeddruk heb en dat lijkt me ook niet handig tijdens de bevalling...

Dus met dropjes en rustig aan doen, kom ik nu mijn dagen door. Gek genoeg verveelt het nog niet. Mijn verloskundige probeerde sporen te ontdekken dat ik 'klaar' was met de zwangerschap. Dat is namelijk een teken dat de bevalling zich binnenkort aandient. Dat is dus nog niet het geval.

Ondertussen spatten mijn schoonouders bijna uit elkaar. Zij kunnen niet wachten. Iedere dag word er met mijn man gebeld. Laatst kregen we zelfs het verzoek alvast te bellen als de bevalling begonnen was. Dat lijkt ons geen goed idee. Stel je voor dat het nog 3 dagen duurt en zij zitten al die tijd op de gang.

Van het weekend heb ik nog 2 feestjes. Beide zijn in een andere stad. Van mijn zus wil ik niet missen en het andere feestje is van mijn schoonfamilie. Die willen me nog even showen. Zolang we het kort houden, vind ik het prima. Mijn redenatie is dat ik nog alle tijd heb om naar huis te gaan als de bevalling zich aankondigt. Van wat ik nu allemaal gelezen en gehoord heb, duurt het wel even voordat de baby er is. Waarop mijn moeder zei dat ik best van de vluchtstrook gebruik mag maken als er file staat. en daar had ik dus weer niet aan gedacht; file. Ach, het loopt allemaal wel los. ik kan me er niet zo druk meer om maken...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten