vrijdag 30 maart 2012

Vrijdag Favorieten

Een hele goede vrijdag! Ik heb het uurtje minder deze week wel meegekregen. Ik ben toe aan het weekend en dat begin ik met uitslapen. Deze week heb ik mijn favoriete bakerpraatjes verzameld om te weten of het een jongen of meisje wordt.
Fijn weekend!

Last van ruwe handen, reken dan maar op een jongen. Zijn ze juist lekker zacht, dan wordt het een meisje.
















Slaap je voornamelijk op je rechterzij? Reken dan op een meisje. Slaap je liever op je linkerzij, dan wijst het op een jongen. 










Gevoelige of pijnlijke navel? Een meisje! Voel je niets bijzonders aan je navel? Reken dan maar op een jongetje.








 



Heb je veel trek in vers sinaasappelsap? Dan krijg je een meisje. Zo niet? Dan krijg je natuurlijk een jongen.





Last van koude voeten? Dan krijg je vast een jongen. Merk je helemaal geen verschil? Dan wordt het een meisje.


 




Midden in de nacht ineens trek in zure haring en/of augurken? Vast een jongen! Van een meisje ga je verlangen naar ijs en chocolade of andere zoete dingen.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten